Kdo jsme
Společnost MPI byla založena v roce 1991 a téměř od počátku se zaměřuje na obchod s vojenským a bezpečnostním materiálem.
O nás
MPI Group je společnost s dlouhou tradicí, která spolupracuje s vojenskými, státními a civilními zákazníky jak v České republice, tak i v zahraničí. Působí nejen jako obchodní subjekt, ale také jako integrátor dalších jednotek. Zároveň je také zakládajícím členem skupiny, jež zahrnuje společnosti ZVI a OMNIQA.
“Zaručujeme individuální přístup a vysoký stupeň flexibility při vytváření obchodní spolupráce podporované silným technickým zázemím. Nabízíme komplexní a efektivní řešení pro zákazníky v souladu s jejich požadavky.“
Naše schopnosti
Pro všechny naše činnosti platí několik zásad, které MPI definují:
01 - Reagovat na individuální potřeby s vysokou mírou flexibility, budovat obchodní vztahy se silným technickým zázemím.
02 - Nabízet komplexní a efektivní řešení přesně podle požadavků zákazníků.
03 - Jednat bezpečně a přirozeně diskrétně a zároveň nabízet transparentní operace podle platných předpisů a zákonů upravujících obchod s vojenským a bezpečnostním zbožím.
Společnost MPI disponuje veškerými potřebnými oprávněními a hlubokými znalostmi právního prostředí (bezpečnostní prověrky, licence, registrace apod.), zákonů, předpisů, standardů, postupů a dalších správních aktů v prostředí obranného průmyslu členských států NATO a EU. Jsme schopni zajistit také další související logistické operace. Certifikace managementu je pro MPI Group samozřejmostí.
Dobrou pověst, již dokládá množství úspěšných projektů a pozitivních recenzí, zaručuje také spolupráce s Ministerstvem obrany a Ministerstvem vnitra, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí. MPI má zkušenosti s trhy v mnoha zemích po celém světě, kde úspěšně realizovala inovace programů, opravy, rekonstrukce, import, export nebo reexport. Naší devízou je také dostatečně zdravé finanční zázemí a schopnost financovat dodávky vojenského a bezpečnostního zboží. Poskytujeme i řadu dalších služeb včetně rozsáhlé podpory prodeje a marketingu, jako je reklama, účast na významných výstavách, sponzorství či dobré vztahy na všech úrovních armády a ministerstva obrany v České republice i v zahraničí.